Mężczyzno, mięśnie Kegla są ważne! Sprawdź, jak ćwiczyć mięśnie Kegla

10

Mięśnie Kegla od wielu już lat kojarzone są tylko i wyłącznie z kobiecym układem rozrodczym. Z każdej strony panie mogły usłyszeć jak ważne jest regularne ćwiczenie mięśni dna miednicy, szczególnie po porodzie. Okazuje się jednak, że mięśnie Kegla stanowią również główny „punkt zapalny” w męskim układzie rozrodczym, jednak do tej pory nikt nie zachęcał panów do tego, by je odpowiednio ćwiczyć. Mężczyźni jednak powinni wiedzieć, że mięśnie dna miednicy są niezwykle ważne, a ich ćwiczenie, wcale nie jest takie wymagające!

Mięśnie Kegla u mężczyzny- gdzie się one znajdują?

Mięśnie Kegla u mężczyzn wbrew pozorom nie są absolutnie bezużyteczne. Tak naprawdę, spełniają one kluczowe role, jednak zanim przejdziemy do ich omówienia, warto dowiedzieć się, gdzie te słynne mięśnie Kegla u mężczyzny się znajdują. Otóż mięśnie Kegla u panów określane są często jako PC. Jest to nic innego jak mięsień łonowo-guziczny. Zlokalizowany jest on jest on dosłownie pomiędzy kością łonową oraz kością ogonową, czyi ostatnim odcinkiem kręgosłupa. Co ciekawe, mięśnie Kegla u mężczyzny sięgają aż do samego gruczołu krokowego, czyli prostaty, a dodatkowo oplatają one podstawę penisa. Dzięki tym mięśniom dna miednicy, mężczyźni mogą poruszać penisem w trakcie wzwodu i czerpać przyjemność ze stosunku płciowego.

Jak ćwiczyć mięśnie kegla u mężczyzny?

Mięśnie Kegla i mężczyzna to połączenie, które na pierwszy rzut oka może wydawać się dość kontrowersyjne. Głównie wynika to z faktu, że ćwiczenie mięśni dna miednicy zwykle zalecane było tylko i wyłącznie kobietom. Jednak jak można przeczytać na stronie https://chlonne24.pl/, panowie również powinni dołożyć wszelkich starań do tego, by utrzymać swoje mięsnie dna miednicy w jak najlepszej formie oraz kondycji.  Jak więc mężczyzna może ćwiczyć mięśnie Kegla? Otóż bardzo podobnie jak pannie! Wystarczy tylko:

  • rytmicznie zaciskać mięsnie kegla i je rozkurczać;
  • każdy skurcz mięśni Kegla powinien trwać od około 5 do 15 sekund;
  • panowie powinni powtarzać to ćwiczenie w około 10-15 seriach;
  • wraz z upływem czasu panowie mogą decydować się na przedłużanie ćwiczeń i zwiększanie ich serii.

Tak naprawdę mięśnie Kegla u mężczyzny również z biegiem czasu i z braku aktywności mogą się drastycznie rozluźnić. Wówczas panowie mogą borykać się z wieloma problemami, których w prosty sposób mogliby po prostu uniknąć. Regularne ćwiczenia mięśni Kegla z pewnością nie zajmie zbyt wiele czasu, a może przynieść prawdziwie spektakularne efekty.

Dlaczego panowie powinni ćwiczyć mięśnie Kegla?

Ćwiczenia na mięśnie kegla u mężczyzn tak naprawdę nie zostały opracowane bez większego powodu. Mężczyźni często błędnie rozumieją pojęcie mięśni dna miednicy i uważają, że brak jakiejkolwiek aktywności nie będzie miał na nie większego wpływu. Oczywiście pojęcie to jest absolutnie błędne. Mięśnie Kegla, podobnie jak każde inne mięśnie naszego organizmu wymagają regularnych ćwiczeń. Panowie powinni wiedzieć, że dzięki nim zauważą oni:

  • poprawę jakości i siły wzwodu;
  • będą czerpać jeszcze większą przyjemność ze stosunku seksualnego;
  • uporają się z problemem nietrzymania moczu, który może pojawić się wraz z wiekiem.

Ćwiczenia na mięśnie Kegla u mężczyzn są wyjątkowo proste i nie wymagają zbyt wiele zaangażowania. Jednocześnie po takich regularnych sesjach treningowych, panowie z pewnością zauważą i poczują ogromną różnicę. Warto samodzielnie się o tym przekonać i zacząć ćwiczyć swoje mięśnie dna miednicy już dziś. Z pewnością żaden mężczyzna tego nie pożałuje, a będzie wręcz przeciwnie.

Rate this post
14 / 100

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here